Rychlost dodání

Naší nejvyšší prioritou je snaha udržet co nejkratší dobu od zakoupení zboží, až po jeho doručení na Vaši adresu. Po našich dlouhodobých zkušenostech s drobnými zásilkami vychází nejlépe jako doručovatelé zásilek Česká pošta a Zásilkovna, ať již v rychlosti dodání, tak v ceně, která je účtována za doručení zásilky. Po odeslání balíčku obdržíte identifikační číslo zásilky, dle kterého můžete na internetových stránkách dopravce sledovat cestu Vaší zásilky z našeho internetového obchodu až k Vám, na Vaši dodací adresu nabo pobočky Zásilkovny. Níže uvádíme předpokládané doby, kdy budete mít objednané zboží k dispozici.

Česká pošta, Zásilkovna: platba předem na účet

Zboží je odesláno na Vaši adresu zpravidla v den, kdy je platba připsána na náš účet, balíček by měl být na Vaší adrese následující pracovní den. Platba bývá na náš účet připisována nejpozději druhý pracovní den po vytvoření platebního příkazu, který zadáte Vaší bance. To znamená, že můžete balíček očekávat zhruba druhý až pátý pracovní den od jeho zaplacení pomocí bankovního převodu.

Pokud jste účastníky našeho věrnostního programu, pak od určité získané úrovně tohoto programu Vám mohou být zásilky odeslány ihned bez čekání připsání platby na náš bankovní účet.

Česká pošta, Zásilkovna: dobírka, platba PLATEBNÍ KARTOU

V případě zakoupení zboží na dobírku nebo při platbě platební kartou, bývá zásilka přichystána v den objednání (při objednání do 18 hodin). Následující pracovní den je zásilka odeslána na Vaši adresu a další pracovní den ji můžete očekávat. V případě objednání zásilky na dobírku, obdržíte zakoupené zboží zpravidla druhý až čtvrtý pracovní den po objednání v našem internetovém obchodu.

Osobní odběr, platba v hotovosti při převzetí

Zboží si můžete vyzvednout ihned po předem sjednané době předání zboží na adrese provozovatele internetového obchodu nebo na předem domluveném místě.

Upozornění:

Výše uvedené doby jsou pouze informativní, vycházíme z našich zkušeností, nelze je tedy brát jako garantované doby dodání zboží. Doba dodání zásilky se může změnit v závislosti na různých faktorech, které my bohužel již nemůžeme ovlivnit (sněžení, náledí, dopravní komplikace, v případě předvánočních nákupů větší zátěže České pošty a Zásilkovny).

 


Pomocí kontaktního formuláře nám prosím sdělte Váš požadavek, dotaz či námět na doplnění sortimentu nebo na funkci internetového obchodu, která Vám zde chybí. Na každý dotaz či podnět Vám rádi odpovíme a pokusíme se společně najít řešení k oboustrané spokojenosti.